02 oktober 2010

#54 ANNA JOHANSSON

# 54 Anna Johansson
Position Back
Född 881103
Moderklubb Skår IBK
Landskamper 7 U19
Kom till PW inför säsongen 2008/09

Smeknamn: AJ, Sulan, VB, Vera, Jonny...
Varför har du det tröjnummer som du har? Lite oklart, men jag går mycket på känslan. 24 var upptaget när jag kom till Pixbo vilket jag haft tidigare så då kände jag lite på det... Sug på det själv... 54, 54, 54, 54....

Vilket lag möter ni i SM-final i år? KAIS Mora
Sätt in dig själv i en drömfemma: Back: Jurpan, center: Krantz, forwards: Dahlin & AU

Vem i laget är...
Kloker Jorunn
Blyger Blyg?
Glader Erdtman
Butter Alla efter en förlust 
Prosit Oklart
Trötter Bosse
Toker Cattis (Helt crazy, men döljer det väl)

Vem i laget...
Kommer alltid sent INTE jag i alla fall! (Hör ni det ändå så är det en lögn...) Så det får helt klart bli Anso!
Har det mest stökigt på sitt hotellrum på bortamatcherna Oklart eftersom det alltid krävs strikt ordning på mitt rum
Har mest städad på sitt hotellrum på bortamatcherna Det får nog bli jag själv då...
Sitter längst fram i bussen (av spelarna) Jennie Svedberg
Sitter längst bak i bussen (av spelarna) Det har varit en del rullans på platsen längst bak
Är sämst förlorare Jag... 
Väljer filmerna till bussresorna? Olika men Elle brukar sitta inne på en del på rullar...

FLER SPELARPRESENTATIONER
#1 Jennie Svedberg 
#7 Sofie Engel
#12 Johanna Dahlin
#44 Jorunn Göransson
# 89 Sandra Heingard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar