28 september 2010

#89 SANDRA HEINGARD

#89 Sandra Heingard
Position Målvakt
Född 891128
Moderklubb Hässleholms IF (spelade där 2002/03 - 2007/08)
Har också spelat i IK Södra Dal 2008/09 – 2009/10
Kom till PW inför säsongen 2010/11

Smeknamn Tjoffsan, ett påhitt från mina lagkamrater i Södra Dal
Varför har du det tröjnummer som du har? Den gamla hederliga #1 var ju redan upptagen.

Vilket lag möter ni i SM-final i år? Rönnby

Sätt in dig själv i en drömfemma Backar Isabell Krantz och Lotta Mansfield, center: Sarali Hall Lindkvist, forwards Sofie Engel och Emelie Lindström

Innebandyförebild Hanna Pettersson

Vem i laget är...
Kloker Ann Sofie
Blyger Jennie
Glader Dahlin
Butter Det har vi nog ingen!
Prosit Engel
Trötter Kan nog vara jag..
Toker Erdtman

Vem i laget...
Kommer alltid sent Anna Johansson
Har det mest stökigt på sitt hotellrum på bortamatcherna Jag?
Har mest städad på sitt hotellrum på bortamatcherna Jorunn kan jag tänka mig
Sitter längst fram i bussen (av spelarna) Tjärnström kanske
Sitter längst bak i bussen (av spelarna) Johanna Dahlin
Är sämst förlorare Theres Persson
Väljer filmerna till bussresorna? Det återstår att se, gissar på Elle

FLER SPELARPRESENTATIONER
#1 Jennie Svedberg 
#7 Sofie Engel
#12 Johanna Dahlin
#44 Jorunn Göransson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar